[ LUGOS ] no more dummy guide

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Okt 25 22:06:39 CEST 1999

Zivjo Blaz.

On Mon, 25 Oct 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> Se strinjam s tabo, da je kdo kdaj prevec strog. Je pa nekaj drugega.
> Doloceni ljudje so se odgovore na dolocena vprasanja naucili ze na pamet,
> poleg tega so ti odgovori v /usr/doc. Potem nekdo vprasa nekaj in vsuje se
> milijon mailov od teh dolocenih ljudi in to vsi s popolnoma isto vsebino.
> Noben pa pa ne napise kje se da to resitev (odgovor) PREBRAT!

Ce sem se srecal s podobnim problemom in sem ga resil s pomocjo kaksnega
HOWTOja skoraj vedno napisem url v formatu: "RTFM
/usr/doc/HOWTO/Slovenian-HOWTO" in zraven po moznosti dam par napotkov za lazje
iskanje po dokumentu (kaj si je najbrz potrebno pogledati).
Nimam volje/casa da bi natancno odgovarjal vsakemu posebej, se posebej ce je
podano premalo podatkov.

> Kar se tice pa pametnih in nepametnih vprasanj na tej listi je pa tako, da
> sem na moja vprasanja dobil mogoce v 10% odgovor, v 90% pa ni ziv bog
> vedel odgovora.

Tvoja vprasanja so ponavadi precej zahtevna :).
Na temo o kateri se mi samo malce sanja ne odgovarjam, ce pa je kaksno vprasanje
nerazumljivo (prevec slenga, premalo podatkov) pa ali prosim za natancnejsi
opis oz. v vecini primerov premaknem sporocilo v /dev/null.

> Torej iz zgornjega lahko sklepas da tvoje vprasanje glede NumLock-a ni
> bilo neumno. Tudi meni v rxvt-like terminalskih emulacijah ne dela
> numericen del tipkovnice (dokler ne pozenem recimo kaksen
> less/joe/more/pine... potem pa atomagicno zacne delovat) pa sem se s tem
> ze sprijaznil, ker mi enostavno noben ni znal pomagati.

Sam sem tudi imel tezave s terminale. Mimogrede s "konsole" v KDEju imam kar
precej dobre izkusnje, cperav je opazno pocasnejsi od ostalih *termov :).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist