[ LUGOS ] no more dummy guide

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Okt 25 20:38:11 CEST 1999

Yo!

On Mon, 25 Oct 1999, Mitja wrote:

> Po mojem mišljenju ste 'stari' mački na Linuxu včasih 'prestrogi'. Lahko samo
> navedem svojo težavo, ki sem jo imel z namestitvijo šumnikov (KDE). Čeprav imam
> izkušnje z Unixom (AIX) mi ni šlo, kjub temu, da sem si prebral HowTo in po
> njen delal (problem NumLock-a). Najbrž je bilo to za vas preneumno vprašanje?
> Verjetno bi kašen namig (ni potrebno pošiljati scrip-tov) bolj pomagal, kot pa
> samo /usr/doc.

Se strinjam s tabo, da je kdo kdaj prevec strog. Je pa nekaj drugega.
Doloceni ljudje so se odgovore na dolocena vprasanja naucili ze na pamet,
poleg tega so ti odgovori v /usr/doc. Potem nekdo vprasa nekaj in vsuje se
milijon mailov od teh dolocenih ljudi in to vsi s popolnoma isto vsebino.
Noben pa pa ne napise kje se da to resitev (odgovor) PREBRAT!

Kar se tice pa pametnih in nepametnih vprasanj na tej listi je pa tako, da
sem na moja vprasanja dobil mogoce v 10% odgovor, v 90% pa ni ziv bog
vedel odgovora.

Ce je vprasanje neumno in znam na njega ogovorit, vseeno napisem v odgovor
RTFM. Ce je vprasanje v redu in znam odgovorit, potem odgovorim. Ce je pa
vprasanje v redu in nanj ne znam odgovoriti, potem sem pa tiho in ne
odgovarjam v stilu: "Uff tega pa ne znam!" :)

Torej iz zgornjega lahko sklepas da tvoje vprasanje glede NumLock-a ni
bilo neumno. Tudi meni v rxvt-like terminalskih emulacijah ne dela
numericen del tipkovnice (dokler ne pozenem recimo kaksen
less/joe/more/pine... potem pa atomagicno zacne delovat) pa sem se s tem
ze sprijaznil, ker mi enostavno noben ni znal pomagati.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist