[ LUGOS ] isofs, moduli

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Okt 7 23:49:07 CEST 1999

Yo!

On Fri, 8 Oct 1999, Bostjan Mercun wrote:

> Ali se da in ce se da, kako se da narest iso image z mkisofs, tako da se ohranijo tudi
> dolga imena. Prevedel sem mkisofs 1.11.2 in v dokumentaciji pise samo o RockRidge formatu,
> ki je pa omejen na dolzine 8.3 v imenih datotek. Poleg tega mi program naredi iso image,
> ampak je dolg 0 bytov. S cim drugace delate iso image?

Rock-Ridge ni omejen na 8+3. ISO-9660 je omejen na 8+3, ima pa tudi nekaj
drugih 'nasty' omejitev. Rock-Ridge extension podpira daljša imena in še
nekaj dodatnih zadev. Novejše verzije mkisofs podpirajo tudi Joliet
extension, lahko pa uporabiš tudi mkhybrid, ki pa je narejen posebaj za
Joliet image-e. Razlog da ti zadeva naredi image dolg 0 bytov je pomojem v
tem, da si navodila bral z desne proti levi ali pa mogoče od konca proti
začetku...

'mkisofs -r -o /nekje/nek.iso .' ti naredi image trenutnega direktorija.
Pazit moraš samo da so poti input-a in output-a relativne...

V bistvu sploh ne vem kaj to pišem, ker vse piše v navodilih...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist