[ LUGOS ] isofs, moduli

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Okt 8 08:28:42 CEST 1999

Lep pozdrav

Imel bi dve vprasanji:

Ali se da in ce se da, kako se da narest iso image z mkisofs, tako da se ohranijo tudi
dolga imena. Prevedel sem mkisofs 1.11.2 in v dokumentaciji pise samo o RockRidge formatu,
ki je pa omejen na dolzine 8.3 v imenih datotek. Poleg tega mi program naredi iso image,
ampak je dolg 0 bytov. S cim drugace delate iso image?

Druga stvar ki me zanima so pa moduli. Uspel sem usposobiti kmod, da mi module za zvocno
kartico in scsi disk sam nalozi, ko jih rabim. Ampak potem moduli ostanejo v spominu,
dokler jih na roke ne zmecem ven. Kerneld-ja ne uporabljam vec, ker v dokumentaciji
kernela pise, da se da isto narediti s kmod-om. Ampak moduli so vsi oznaceni z
"(autoload)" in mi jih v tem primeru rmmod -a in modprobe -r nista hotela sprostiti. Prav
tako niso nikoli "(unused)", razen, ce jih nalozim na roke. Torej kako naj jih recimo s
crontabom mecen ven po minuti neuporabe? Ali obstaja kaksen ukaz za v /etc/conf.modules? V
/proc/scsi/aic7xxx/0 ni cifre, ki bi pokazala, koliko casa je modul ze neuporabljen. Prav
tako v /proc/sound...

Uporabljam slakware 4.0, kernel 2.2.6.

lp

		Bostjan