[ LUGOS ] isofs, moduli

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Okt 8 23:14:32 CEST 1999

Zivjo

Blaz Podrzaj wrote:
> Rock-Ridge ni omejen na 8+3. ISO-9660 je omejen na 8+3, ima pa tudi nekaj
> drugih 'nasty' omejitev. Rock-Ridge extension podpira daljša imena in še

Ja v navodilih je en dvoumen stavek, ki me je zmedel. Drugace sem tudi jaz zivel v
prepricanju, da Rock Ridge nima teh omejitev.

> nekaj dodatnih zadev. Novejše verzije mkisofs podpirajo tudi Joliet
> extension, lahko pa uporabiš tudi mkhybrid, ki pa je narejen posebaj za
> Joliet image-e. Razlog da ti zadeva naredi image dolg 0 bytov je pomojem v
> tem, da si navodila bral z desne proti levi ali pa mogoče od konca proti
> začetku...

Ja verjetno bo to to, ja. Res bistra izjava...

Vseeno hvala.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist