[ LUGOS ] vzporedno delovanje WIN98 in Linux- a

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Okt 8 07:56:27 CEST 1999

Howdy!

On Thu, 7 Oct 1999, Tadej Florijancic wrote:

> Sledeci disk sem z fdisk- om razdelil na 4GB primarno particijo ter na
> 9GB razsirjeno particijo, katero sem nato razdelil na 3 logicne pogone.
>
> Z programom FIPS sem nato primarno particijo razdelil na pol (2x2GB).
> Na prvo primarno particijo sem instaliral WIN98, na drugo pa Linux (Red
> Hat Linux 5.2).

Ali si naredil Win particije z Linuxovim fdiskom? Lahko se zgodi, da ti
'format' Win particije naredi prevelik FS. Ko kaksen program pise na konec
takega FS, povozi zacetek naslednjega.

Sam sem imel podoben problem. Resil sem ga z naslednjim vrstnim redom:

1. Win fdisk (kreiranje vseh particij za Winse; brez caranja s fipsom)
2. Linux fdisk (kreiranje vseh particij za Linux)

potem je prislo na vrsto instaliranje Winsow, linuxa in ostalega.

Peace!
  Mkx