[ LUGOS ] IDE ali disk probem ??

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Tor Okt 19 21:19:53 CEST 1999

Ce je masina DTK (predpostavljam ker je disk fujitsu in celeron 400) imam
skoraj podobne tezave.
RH 6.1 se zinstalira, postavijo se vsi servisi itd, obcasno pa kot da disk
zaspi. Masina ne reagira nic. Cez nekaj minut pa se zazenejo vsi koraki ki
sem jih naklikal. No s telentom ali reflection pa dela normalno. Ne vem
kaj bi lahko bilo narobe.
Morda ima se kdo podobne tezave.

Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist