[ LUGOS ] IDE ali disk probem ??

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Tor Okt 19 21:48:13 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Ales Struznik wrote:

> Ce je masina DTK (predpostavljam ker je disk fujitsu in celeron 400) imam
> skoraj podobne tezave.
> RH 6.1 se zinstalira, postavijo se vsi servisi itd, obcasno pa kot da disk
> zaspi. Masina ne reagira nic. Cez nekaj minut pa se zazenejo vsi koraki ki
> sem jih naklikal. No s telentom ali reflection pa dela normalno. Ne vem
> kaj bi lahko bilo narobe.
> Morda ima se kdo podobne tezave.
Ja, tudi mi smo na soli dobili DTK, ki kazejo podobne simptome obcasno.
Se bolj zalostno je to, da niti graficna kartica (Trio 3D2X) niti zvocna
kartica (neka Yamaha) nista podprti pod RH6.1.
In kako potem naj potem izvajam pouk na takih masinah? Kar brez grafike?

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac        |Email: Renato na s-gms.ms.edus.si                 |
|Gimnazija M.Sobota  |WWW: http://www3.s-gms.ms.edus.si/renato/ *NEW*|
|Slovenija           |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-266                   |