[ LUGOS ] IDE ali disk probem ??

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Tor Okt 19 16:28:28 CEST 1999

> O tem je tu ze enkrat bilo govora. Da nimas ti kaj 'overclockane' mashine.
> Nekatiri diski so precej obcutljivi na vecje hitrosti na PCI vodilu (33MHz
> je zdrava hitrost za vse diske)...

Celeron 400, v BIOS-u nastavljeno na 6x66, ceprav ta nastavitev ne vpliva
vedno je 400 MHz.

Kje vidim koliksna je hitrost PCI vodila,
ali sploh to vpliva da se masina sesuje,
ali okvara diska lahko sesuje brez kakrsnega izpisa napake.

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist