[ LUGOS ] no more dummy guide

jernej horvat j na kid.kibla.org
Pon Okt 25 01:00:38 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, crt jakhel wrote:

> za linux, kot da on trpi kulturni sok pri prehodu na irc. ampak trenutno
> nekako kaze, da je to predvidevanje slo mimo :(

Ahhh...na temo priblizevanje tehnike idiotom bi se dalo marsikaj reci.

Jaz osebno sem proti poenostavljanju stvari.
Ce HOCES nekaj uporabiti, potem se bos MORAL nauciti.

Kdor ne ve kaj kratici POP3 in SMTP pomenita, ima se vedno na voljo enote
Poste Slovenije. (da to TCP/IP ne govorimo....)

Morda je to sporocilo malce off-topic, ampak rad zanima me mnenje ostalih
bralcev.

Precej bralcev "pade" na listo in postavlja vprasanja ne da bi prej vsaj
malce pogledali dokumentacijo.

A naj naredimo bolj restriktivno "mail listo", pa ceprav bo na njej manj
sporocil, bodo pa zato (upam!) na "visji ravni" ? Ommmm!

/end spam
--
Windows N'T: as in Wouldn't, Couldn't and didn't
Yep...we have a W2K problem.

               > All the standard disclaimers apply. <

Join Slovenia RC5 team: http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935

Dodatne informacije o seznamu Starilist