[ LUGOS ] Netscape 4.51 java problemi

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Ned Okt 24 17:36:23 CEST 1999

ne vem, ce ti bo moj nasvet pomagal.. toda sam sem imel podobne
probleme z NS... in kaj sem naredil ?

najprej sem v izvedel ukaz "ldd" in ugotovil, da nimam vseh
knjiznic dostopnih za "netscape"

ldd netscape

Kljub temu, da niso bile vse knjiznice v pathu za netscape,
je netscape vseeno zalaufal... no, ko sem postimal vse s cimer
se "ldd" ni strinjal, mi netscape DELA skoraj brez problemov.
no, ce sem posten, mi tu in tam mrkne.. ampak zelo zelo redko..

uporabljam RH5.2

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist