[ LUGOS ] no more dummy guide

Mitja mitja.pavlovic na guest.arnes.si
Pon Okt 25 14:01:28 CEST 1999

Po mojem mišljenju ste 'stari' mački na Linuxu včasih 'prestrogi'. Lahko samo
navedem svojo težavo, ki sem jo imel z namestitvijo šumnikov (KDE). Čeprav imam
izkušnje z Unixom (AIX) mi ni šlo, kjub temu, da sem si prebral HowTo in po
njen delal (problem NumLock-a). Najbrž je bilo to za vas preneumno vprašanje?
Verjetno bi kašen namig (ni potrebno pošiljati scrip-tov) bolj pomagal, kot pa
samo /usr/doc.

Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist