[ LUGOS ] no more dummy guide

Uros Cotar uros.cotar na ses-ng.si
Tor Okt 26 10:30:49 CEST 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!

> In jaz sem prvi proti taksni popularizaciji Linux-a.
>
> lp,B

Ne skrbet, tako kot programski jeziki niso za tajnice in ekonomiste,
tako tudi Linux ni in po mojem nikoli ne bo. Po mojem bo vedno ostal
"nekaj vec", oz. "nekaj obskurnega in nerazumljivega" za take. Ce hocejo
placevati mastne denarce za OS, ki se veca in veca, pa nic ni pametnega
od njega, prav. Jaz ga ne rabim. Tudi, ce bi imel  ne vem koliko kessa,
bi si ne nabavljal za nekaj 1000 oz. 10000 mark strojne in programske
opreme, razen seveda, ce bi to ne bilo nujno.

Pravzaprav, menda danes dobis zraven novega PC-ja kar CD s SLO Windowsi.
Kdo si je pa to zmislil? Pa se placat ga je treba.

	Lep podzrav	Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist