[ LUGOS ] no more dummy guide

Mitja mitja.pavlovic na guest.arnes.si
Sre Okt 27 19:15:51 CEST 1999

Oddaljili že, pokazalo se ja pa nekaj. Novi uporabniki Linux-a (vseeno iz
katerega razloga) bi morali odpreti svojo mailing listo, ker je ta, kot je iz
debate razvidno (oz. naj bi bilo tako) namenjena samo izkušenim uporabnikom in
novi uporabniki nimamo tu kaj iskati, čeprav je nekdo, ki je že dalj časa na
Debian-u napisal, da mu je navkljub izkušnjam RH tuj.
Samo to in od danes naprej unsubscribe in povpraševanje v tujini, ki je pa tako
ali tako bila vedno bolj prijazna do domačih ljudi.

Lp,
       Mitja

P.S.

Lugos na Infosu? IMHO, interna zabava.

> [...]