[ LUGOS ] RH61 & eth0

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Okt 26 12:39:47 CEST 1999

Sej sem nekaj ze napisal, ampak je bilo v vezi z enim drugim threadom,
pa ni bilo ocitno nic.

Torej, naceloma sem uporabnik Debiana in sem si iz radovednosti
instaliral RedHat61.
To, da se ne znajdem, vam ne bom razlagal, ker je vse tako drugace, da
je joj.

Torej, muci me to, da mi mreza na 3com905 kartici ne dela pravilno. Na
zacetku se postavi na 100Mbit, potem, ko pa se modul nalozi, pa gre na
10Mbit, ob tem, da HUP sporoca neke alerte, kakor da kaj ne bi bilo ok.
Sicer bi tudi na 10mbit morala delati, ampak ne dela.
Kje se v Redhatu nastavljajo moduli ?? /etc/modules ne obstoja...
Spomnem se, da je bilo tem karticam potrebno rocno nastavljati hitrost v
nekaj primerih.

Ima kdo kaksno idejo, kaj se dogaja ?

Hvala,

Cuk