[ LUGOS ] NetWare proti Linux

Jani Ravas jani.ravas na guest.arnes.si
Pon Okt 18 22:55:27 CEST 1999

>Saj mogoce sem edini... Ampak kaj pa je Mars? (Ok, poleg tega, da je
>cetrti planet v nasem osoncju in hkrati zadnji od notranjih planetov,
>okrog katerega krozita dva satelita...)

Kako ze pravite na tej listi nekomu ki kaj ne ve, aha
poglej v /usr/doc/mars*

Pac ne ves, ce teh zadev ne uporabljas, pa nic zato.

Tako je ime Novell emulaciji v Linux-u.  MARS, ker je Novell-ova
zascitna barva rdeca, Mars je pa tudi rdeci planet.

S spostovanjem.
J.

p.s. licenco sem pa omenil samo kot vprasanje, ker
ni nobeden omenil kake delovne postaje bodo dostopale do Mars-a
(DOS-licena) ali Windows (ni licence).

Dodatne informacije o seznamu Starilist