[ LUGOS ] NetWare proti Linux

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Okt 18 22:43:40 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Jani Ravas wrote:

> Ce zamenjate Linux(Mars) namesto Novell-a
> kako je z licenco.

Saj mogoce sem edini... Ampak kaj pa je Mars? (Ok, poleg tega, da je
cetrti planet v nasem osoncju in hkrati zadnji od notranjih planetov,
okrog katerega krozita dva satelita...)

> Ce bodo delovne postaje dostopale do Mars-a morajo imeti (vsaj DOS)
> minimalno Login.exe, Syscon... programe,kateri so vsi licencni in so lahko
> instalirani samo na Novell FS.

Kaj ti bo login.exe ali pa syscon, ce imas na serverju linux...
Mogoce za nostalgike...  ;> Pa se to je brez veze...

Saj mogoce pa bluzim, ker nimam pojma kaj je mars...

David!
I'll live forever, or at least die trying...

Dodatne informacije o seznamu Starilist