[ LUGOS ] NetWare proti Linux

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Okt 19 08:25:49 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Jani Ravas wrote:

> Samo nekaj me zanima - kot vidim ste na tej listi vsi izredno
> strokovni ljudje.
>
> Ce zamenjate Linux(Mars) namesto Novell-a
> kako je z licenco.

Namesto odgovora: mislim da se večinoma ne uporablja Mars ampak
Samba. Princip je isti, sve so ostalo nianse :)
V glavnem, IPX zamenjaš z IP-jem, pa na DOS mašinah moraš
instalirati MS Client-a oziroma (se mi zdi) LAN manager-ja,
z licencami pa tu ni težav.

Nekaj je res: zgoraj omenjena DOS klienta sta v primerjavi z
Novellovimi počasna in pomnilniško požrešna. Če imaš pretežno
DOS okolje, potem je Mars mogoče res bolj zanimiv od Sambe.
Windows9x klienti pa so OK, itak jim je IP/SMB "materin jezik".

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si