[ LUGOS ] NetWare proti Linux

Jani Ravas jani.ravas na guest.arnes.si
Pon Okt 18 19:34:55 CEST 1999

At 13:56 10/18/1999 +0200, you wrote:
>Pozdrav,
>
>ali je mozno popolnoma zamenjati Novella z linuxom,
>da bi tekle aplikacije na Linuxu in kaj bi potreboval
>za to. Kaksne bi bile performance na tej linux masini
>Ali je sploh mozno nadomestiti Novella
>pa ne samo, da bi imel file sistem na linuxu,
>ampak da bi lahko tudi zaganjal aplikacije z linux serverja
>
>se zahvaljujem za kaksno mnenje
>
>     Igor

Spostovani.

Samo nekaj me zanima - kot vidim ste na tej listi vsi izredno
strokovni ljudje.

Ce zamenjate Linux(Mars) namesto Novell-a
kako je z licenco.

Ce bodo delovne postaje dostopale do Mars-a morajo imeti (vsaj DOS)
minimalno Login.exe, Syscon... programe,kateri so vsi licencni in so lahko
instalirani samo na Novell FS.

S spostovanjem.
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist