[ LUGOS ] dejstva??? :-)))

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Okt 12 07:27:12 CEST 1999

> Morda ima ta zadeva globji pomen.. M$ morda testira kaksen je odziv Linux
> zagovornikov, kaj si lahko privosci in da si pripravi strategijo. Verjamem da
> M$ ni tako neumen da bi se zaletavo loteval propagandne vojne proti Linuxu
> temvec imho sedaj samo pregleduje teritorij.

Jaz se bojim, da imajo strategijo ze izdelano. Haloween dokument je bil samo del
te strategije. Ce se prav spomnim, je v tem docu pisalo, da nima smisla iskati si
konkurenco (t.j. proti kateri se je treba boriti) v RedHatu (ali Calderi) ampak
Linuxu *NA SPLOSNO*. To, mislim, se tudi dogaja.

> Po mojem lahko v bliznji prihodnosti pricakujemo se vec podobnih lazi. Imho se
> Linux zagovorniki ne smejo pustiti speljati na led temvec koordinirati odzive
> na taksna "obrekovanj".

Zelo tezko se bo karkoli koordiniralo. Edino, ce se ugotovi, da so zmogljivosti
dolocenega dela (recimo Sambe) premajhne na 4 way CPUjih, potem je potrebno malo
stvari koordinirati, da se problem resi.

Zaenkrat, pravim, ima od denarja, ki ga potrosi M$, zelo veliko korist tudi Linux.
Da ne recem, da M$ placa testiranje (ki resda kaze njemu v prid), ki pokaze na
luknje v Linuxu (test sem pazljivo prebral in moram reci, da so luknje v kernelu).

BTW, SUN pa je testiral svoj C/C++ prevajalnik proti GNU C/C++ in ugotovil, da je
je njegov prevajalnik tudi za 450% hitrejsi od GNU C/C++ (stevilke se natanko ne
spomnim, med 400 in 700%, se mi zdi).

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist