[ LUGOS ] dejstva??? :-)))

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Okt 11 19:40:27 CEST 1999

Zivjo Jure.

On Sun, 10 Oct 1999, Jure Koren wrote:

> Ce ja, potem bo tole se toliko bolj:
>
> http://www.hinterlands.f9.co.uk/linuxmyths.html

Morda ima ta zadeva globji pomen.. M$ morda testira kaksen je odziv Linux
zagovornikov, kaj si lahko privosci in da si pripravi strategijo. Verjamem da
M$ ni tako neumen da bi se zaletavo loteval propagandne vojne proti Linuxu
temvec imho sedaj samo pregleduje teritorij.
Po mojem lahko v bliznji prihodnosti pricakujemo se vec podobnih lazi. Imho se
Linux zagovorniki ne smejo pustiti speljati na led temvec koordinirati odzive
na taksna "obrekovanj".
Morda pa rabi FSF odvetniski oddelek.. predstavljajte si koliko sredstev bi
lahko pridobili za razvoj Linuxa s parimi tozbami proti M$-u :-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist