[ LUGOS ] dejstva??? :-)))

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Okt 12 09:36:33 CEST 1999

Zivjo Boris.

On Tue, 12 Oct 1999, Boris Benko wrote:

> BTW, SUN pa je testiral svoj C/C++ prevajalnik proti GNU C/C++ in ugotovil, da je
> je njegov prevajalnik tudi za 450% hitrejsi od GNU C/C++ (stevilke se natanko ne
> spomnim, med 400 in 700%, se mi zdi).

Za enkrat sem jaz precej skepticen do karsnihkoli testov, ki jih izvajajo
podjetja med svojimi in konkurencnimi izdelki. Dejstvo je da se da testiranja
prirediti tako, da zeljeni produkt da boljse rezultate in tudi rezultate se da
nato predstaviti tako da zgleda kot da je konkurencni izdelek najvecje sranje
na katerikoli strani zemlje.

Prvi pogoj za kakrsnikoli uporabni test je nepristranskost oseb/organizacije ki
ta test izvaja.

(teh pogojev pa je se precej vec kot samo ta ;-) )

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist