[ LUGOS ] SSI podpora na Apache serverju

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Pon Okt 18 12:37:00 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999 12:19:32 +0200, Leonard Polanec wrote:

>Mam en problem, namrec noce mi delat SSI(Server Side Includes) podpora na
>mojem Apache serverju ceprav imam po navodilih vse prav skonfigurirano:
>
>v accesss.conf:
>Options Indexes Includes FollowSymLinks
>AllowOverride None   //to bi naj veljalo globalno za vse uporabnike a ne?
>Ker ne uporablam .htaccess datotek!!!
>
>v srm .conf pa:
>AddType text/html .shtml
>AddHandler server-parsed .shtml

Od Apache 1.3.x naprej se datoteki srm.conf in access.conf naj ne bi vec uporabljali. Probaj dati te vrstice v
httpd.conf, ce imas novejso verzijo. Ce je nimas, probaj cimprej nadgraditi ;-)

Kaj sicer napise apache v log datoteko, ko hoce kdo dostopati do .shtml datotek ?

                                   GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist