[ LUGOS ] SSI podpora na Apache serverju

Edi Suc e na ed0.net
Pon Okt 18 13:15:38 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Leonard Polanec wrote:

> Mam en problem, namrec noce mi delat SSI(Server Side Includes) podpora na
> mojem Apache serverju ceprav imam po navodilih vse prav skonfigurirano:
>
> v accesss.conf:
> Options Indexes Includes FollowSymLinks
> AllowOverride None   //to bi naj veljalo globalno za vse uporabnike a ne?
> Ker ne uporablam .htaccess datotek!!!
>
> v srm .conf pa:
> AddType text/html .shtml
> AddHandler server-parsed .shtml
>
> V cem bi bil problem???

Heja.

A si vkjucil modul mod_include.so?
(LoadModule includes_module /usr/lib/apache/1.3/mod_include.so)

A si si ntancno prebral stran

http://www.apache.org/docs/mod/mod_include.html?

Ce se pa se kaj domislim, pa sporocim, ker sem imel iste probleme. Vendar
sem pozabil, kaj tocno me je mucilo.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net