[ LUGOS ] SSI podpora na Apache serverju

Leonard Polanec Leonard.Polanec na uni-mb.si
Pon Okt 18 13:02:20 CEST 1999

>Od Apache 1.3.x naprej se datoteki srm.conf in access.conf naj ne bi vec
>uporabljali. Probaj dati te vrstice v
>httpd.conf, ce imas novejso verzijo. Ce je nimas, probaj cimprej nadgraditi
>;-)

Moja verzija serverj je :1.3.3 pa vem da delajo vsi fajli ok, ceprav je
vsak posebaj:)
Amapak mi vseeno noce delat.((

>Kaj sicer napise apache v log datoteko, ko hoce kdo dostopati do .shtml
>datotek ?
V  error_log fajju nix ne pise nobenega eeroja:( Tak da res nevem v cem je
probelm... prosim pomagajte, ker namrec CGI dela super le SSI noce delat,
rabo bi pa stran za kao novice dajat na server. Dajte pomagat prosim:(

Dodatne informacije o seznamu Starilist