[ LUGOS ] X-server + low mem

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Pon Okt 11 18:28:16 CEST 1999

> Zanima me če obstaja kak X-server - razen Xfree, ki bi porabil manj spomina,
> ter manj CPU-ja - za manj zmogljivo masino - kaj kar bi laufalo tudi na 486-ki
> brez problemov.

Težava ni toliko XFree86 kot upravljalnik oken. Če lahko izbiraš, potem
osebno priporočam Blackbox, ki pri meni za moje potrebe uspešno teče na
12 MB 75 MHz 486. In pri tem imam naložen tudi celoten GNU emacs.

Ne trdim, da ne bi v 16 MB sistem tekel veliko hitreje, a vsaj s to
konfiguracijo znam pokazati, da je tudi resno delo mogoče.

Računalnik je prenosni IBM Thinkpad 755C.

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist