[ LUGOS ] Skupni IRQ PCI kartic

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 4 09:48:38 CET 1999

On Wed, 03 Nov 1999, Ales Casar wrote:

> Nisem poskusil. Pri postavljanju nove masine navadno najprej razresim HW
>
> Pa si preprican, da si PCI naprave lahko delijo isti IRQ? Zakaj potem
> sistem sploh dodeljuje razlicne IRQje razlicnim PCI napravam? A ne bi bilo
> veliko enostavnejse, ce bi kar vsem PCI napravam dal en sam IRQ?

1. Zato ker imas prekinitve dveh tipov, shared in non-shared (ce grem malce
bolj v detajle, eni so edeged trigerred (se prozijo na fronto) eni so level
trigerred (se prozijo na nivo)). PCI - oz. BIOS - zna sam ugotoviti kateri se
lahko skupni in kateri ne.

2. Zaradi gonilnikov.  Nekateri gonilniki so pac slabsi in ne podpirajo skupnih
prekinitev. Zato sem te tudi vprasal ce zadeva ne deluje :).

> Ne, da bi vedel. V bistvu je (bi bilo?) normalno, da kaj takega ne
> obstaja.

V bistvu bi rad imel TotalControl (TM) in kaj takega bi pripomoglo ;-) k temu.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist