[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Nov 4 09:32:43 CET 1999

On Thu, 4 Nov 1999, Metod Kozelj wrote:

> Ne, ne ... en kratek tecaj strojnistva (malo daljsi tekst):

Hvala za obsirno razlago. Nekaj takega mi je manjkalo, ceprav sem vedno
bolj sumil, da se v ozadnju dogaja kaj v tem smislu.

> Delitev prekinitev sama po sebi ni nic napacnega, tezava se pojavi sele
> pri driverjih. Nekateri so pisani tako, da delitve interrupta ne
> podpirajo. Cetudi driverji delitev interruptov podpirajo, pride do
> (nezanemarljivega) overheada, ko se ugotavlja, kateri driver mora
> interrupt sploh servisirati.

Ja, to se slisi kot zelo logicna posledica taksnega pristopa.

> K sreci se vecina PC BIOS proizvajalcev trudi, da bi bili interrupti cim
> manj deljeni. Obstajajo tudi primeri zanikrnih BIOSov.

Potem zgleda nimam te srece, da bi naletel na taksnega. :-(

> imela dve mrezni in eno SCSI kartico. Vse je teklo lepo, dokler ni prislo
> do instocasne uporabe mreze in diska. Potem je hitrost prenosa preko mreze
> padla z kaksnih 90MBps na kaksna 2MBps. Ko smo na masino dali Linux (SRM

Ce se vrnemu k mojemu problemu, mi torej ostale le upanje, da oba driverja
(za zvocno in mrezno karto) podpirata deljenje IRQjev in se potem bo vse
skupaj delalo slabo, ko bo prislo do uporabe obeh hkrati. Ojej... :-( Se
sreca, da zvocna kartica ni absolutno nujna v masini in se da ziveti tudi
z disablano.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist