[ LUGOS ] Swap na NFS

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Čet Nov 4 13:27:58 CET 1999

Hi!

jah teorija... praksa:
--
[root na gw /]# dd if=/dev/zero of=swap bs=1k count=8k
8192+0 records in
8192+0 records out
[root na gw /]# mkswap swap
Setting up swapspace, size = 8384512 bytes
[root na gw /]# swapon swap
rw_swap_page: bad swap file
rw_swap_page: bad swap file
rw_swap_page: bad swap file
rw_swap_page: bad swap file
ll_rw_swap_file: trying to swap to nonexistent block-device
Unable to find swap-space signature
swapon: swap: Invalid argument
[root na gw /]#
--
> Drugace pa ti priporocam, da vsaj toliko cenis svoj cas in si kupis se
> vsaj kaksnih 8 MB RAMa ali kaksen majhen disk za lokalni swap, kar je
> oboje dandanes zelo poceni. Videl sem ze swap preko mreze in tisto gre
> tako pooocaaaaaaasi.. Rodil bos prej, kot kaj uporabnega s tistim naredil.
> Tudi ce nisi zenska.  ;-)
hmm.. stos je v tem da sem nekje izbrskal neko staro 386ko z 8 sloti
za ram(ki so polni:[[), brez diska.. mela je sam floppy pa mrezo..
z nekom sem se sel stavit da bo zadeva delovala cisto spodobno kot
en mini gateway (masq+diald) za domaco potrebo.. root pa si bo zmountala
prek mreze.. IN TUDI JE!! 15min,. potem pa se vsuje da je kr hudo..
swap sem probal naredit tut na floppy (!!) in me hitrost ni motila... (NFS
bi itak moral bit hitrejsi..) ampak 1.4Mb je blo premalo..
deal je bil da ne smem spreminjat HW konfiguracije.. tak da sem stuck
z tem kar sem napisal...
po drugi strani mi pa ni jasno kak lahko diald tolko rama pobere.. kr na
masini ne laufa totaly nic drugega..
--
Mem:   63232K av,  28752K used,  34480K free,   6928K shrd,      4K buff
Swap:      0K av,      0K used,      0K free                 25228K cached

   lp, Mitja

ps. Boris hvala za podatek o patchu za 2.0.36 (ostajam zvest :)) in
	hint za netblock device (verjetno si bom kr to nastimal..)
	why didnt i think of that..:)

Dodatne informacije o seznamu Starilist