[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Tor Nov 2 21:14:29 CET 1999

Edino, kar mi pri izpisu v /var/log/messages ni vsec je spedeca vrstica:
... kernel: Teles3: HSCX version A: ???  B: ???
V BIOSu nimam nic nastavljeno na PnP in nimam rezerviranih nobenih IRQjwv in
memory addressov .. tko da .. V Winsuxih mi dela BP na teh naslovih in
IRQjih, pod linuxom pa ga nekaj j***.

lp

Tadej

PS: Bostjan .. racunam na tvojo pomoc :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist