[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Nov 3 03:32:41 CET 1999

Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Tadej Slemc wrote:

> Edino, kar mi pri izpisu v /var/log/messages ni vsec je spedeca vrstica:
> ... kernel: Teles3: HSCX version A: ???  B: ???
> V BIOSu nimam nic nastavljeno na PnP in nimam rezerviranih nobenih IRQjwv in
> memory addressov .. tko da .. V Winsuxih mi dela BP na teh naslovih in
> IRQjih, pod linuxom pa ga nekaj j***.

Sicer pojma nimam o teh ISDN, PCI or not (whatever) zadevah, mogoče ti
bo pa tole vseeno kaj pomagalo. Vse novejše matične plošče imajo v BOIS-u
možnost vklopa/izklopa podpore za PnP OS (to naj bi izklopil). Možno je
tudi točno določiti katire IRQ-je bodo uporabljale ISA kartice in katiri
bodo "shared ISA<->PCI/PnP). Določi se tudi katiri PCI slot bo imel
določen IRQ. Če te opcije ni, potem si IRQ-ji ki še niso zasedeni zvrstijo
od PCI-1 do PCI-5 recimo...

Z malo BIOS "fidlinga" se da omejit praktično vse PnP naprave na določene
IRQ-je, DMA-je ali celo IO naslove...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist