[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Tor Nov 2 14:57:52 CET 1999

Tadej Slemc wrote:

> Hail
>
> Ce je ze komu uspelo usposobiti ISDN karto Teles 16.3c PnP na ISA vodilu, bi
> mu bil hvalezen, ce bi poslal isapnp nastavitve ...
>
> No sej men pri isapnp se dela .. vendar ko dam insmod hisax .... io0=0x580
> io1=0x180 mu ni vsec HSCX naslov.
>
> Uporabljam kernel 2.2.11 ...
>
> thx za help ce ga bo kej :)
>
> Tadej

Zivjo

Meni je to uspelo, ampak je zal server ugasnjen, tako da ne morem priti
do datotek. Mogoce ti pa lahko pomagam, ce poves, kje se stvar ustavi.
Ne spomnim se vec vsega, vendar ce se ne motim je treba hisax modulu
povedati tudi na kaksni liniji je oz. kaksen protokol uporablja in tip
kartice. Upam, da si to dodal. Drugace pa glej, da bos z isapnp nastavil
parametre, ki se niso uporabljeni. Prej poglej v /proc/ioports in
/proc/interrupts. Mene za zafrkavalo tudi to, da je bil v biosu tisti
irq nastavljen na pnp ali nekaj takega. Oz.  na PCI/ISA. Ko sem izklopil
kakrsnokoli pnp podporo in mu rekel, da je samo za ISA, potem je bilo v
redu. Skratka, potem ko sem resil probleme z isapnp, potem se tudi modul
ni pritozeval.

Kar se HSCX naslova tice jaz niti ne vem, ali sem ga sploh kaj nastavil.
Ce bi ga bi se skoraj spomnil...

Drugace ti pa hisax modul tudi marsikaj pove v /var/log/messages oz. kar
na konzolo, takrat ko ga nalozis.

Zaenkrat ti vec ne morem pomagati. Od doma ti bom lahko mogoce vec.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist