[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 3 11:25:40 CET 1999

Zivjo

Ales Casar wrote:
> Ko smo ze zavozili na to temo... Imam opravka z enim PCjem, ki ima na
> maticni plosci integrirano PCI zvocno kartico. Vse, kar se v BIOSu okrog
> te zvocne kartice da nastaviti, je enable/disable. V masini je tudi PCI
> Ethernet kartica.
>
> Karkoli sem v BIOSu pocenjal, razne mnozice IRQjev dodeljeval PCI/ISA
> vodilu, raznorazne nastavitve IRQjev po posameznih PCI slotih, VEDNO sta
> zvocna kartica in mrezna kartica dobila ISTI IRQ. Je kaksna resitev iz
> tega? Meni kaj boljsega kot disablanje zvocne kartice ni uspelo
> pogruntati.

Kaj pa ce das kernelu ob bootu nastavitve za mrezno kartico? Mislim, da kernel za PCI
kartice pregleda vse adrese in jim dodeli irq-je in tako naprej, ampak lahko mu pa dolocis
kaj naj pregleda in kaksen irq naj kartici da itd.. V /etc/lilo.conf dodaj tisti "append
ether ...". Mislim, da dela tudi za PCI kartice. V najslabsem primeru lahko verjetno tudi
prevedes podporo za mrezno kartico kot modul in mu sam poves cifre..

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist