[ LUGOS ] Nastavitev PPP

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 3 11:34:48 CET 1999

Zivjo Bostjan.

On Tue, 02 Nov 1999, Boštjan ©tupica wrote:

> Sem začetnik in uporabljam SuSE Linux v6.1 in v6.2.
> Imam težave z nastavitvijo PPP parametrov, oz. modema, ker mi ga nikakor
> noče prepoznati niti nastaviti.
> Po daljšem "igranju" z modemom (Motorola PNP 56K), ki je PNP, sem ugotovil,
> da se vedno nastavi na COM3, 0x3E8, IRQ 5.
> Zanima me, kako bi se dalo Linux-u povedati, da naj za COM3 uporablja IRQ5
> in ne IRQ 4?

/usr/doc/HOWTO/Serial-HOWTO
man setserial

Ker imam podporo za serijski vmesnik narejeno kot modul imam sledeco vrstico v
/etc/conf.modules:
options serial && /bin/setserial /dev/ttyS2 irq 5 baud_base 115200

Ce imas v kernelu (== nimas modula) podporo za serijski vmesnik poklici iz ene
izmed zagonskih skript nekaj v smislu:
/bin/setserial /dev/ttyS2 irq 5 baud_base 115200

ttyS0=com1
ttyS1=com2
ttyS2=com3

Drugace glede PnP zadev ti pa priporocam, da si preberes dokumentacijo o isapnp:
/usr/doc/isapnptools*
/usr/doc/HOWTO/Plug-and-Play-HOWTO

--
best regards,