[ LUGOS ] xserver shutdown

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 3 11:11:46 CET 1999

On Tue, 02 Nov 1999, Tilen Kranjc wrote:

> Instaliral sem Redhat 6.1. Vse je lepo delalo. Potem sem nanovo prevedel
> jedro. Novi sistem se lepo zboota, vse ok.

Na hitro bom odgovoril, da si najbrz nisi pravilno nastavil kernela.
Uporabi stari kernel ali pa si ga ponovno nastavi/prevedi.

Ce manjkajo dolocene zadeve v kernelu, se lahko vseeno lepo zboota a potem ne
deluje vse kot bi moralo ker kaksne stvari ki jo pricakujejo v kernelu pac ni
:-).

Meni deluje kot da si nisi vklopil Networking->UNIX domain sockets ali pa bog
ne daj, da nisi vklopil TCP/IP networking.

Vsekakor k hitrejsemu resevanju problema pripomore, ce das cim vec podatkov.
Pripel bi recimo lahko svoj /usr/src/linux/.config
--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist