[ LUGOS ] filesystem stuff

rok lugos na s-je.sik.si
Čet Nov 11 22:25:09 CET 1999

hi!
cisto informativno me zanima, kako (ce bi se sploh lahko) linux deluje na
drugih filesystemih (non ext2fs). v mislih imam kaj bolj stabilnega. res, da
se mi gepl ze dolgo ni vsul (vcasih se mi je sesuval zaradi named-a.. neki
mi je cache praznal pri killall5 pri shutdownu. sem uredil). zdej je pa
problem, ce stroma zmanjka. ponavadi najde kake probleme v filesystemu in je
precej annoying, da moram potrjevat neke cross-linked blablabla. (na fat-u
se mi se ni zgodilo, da bi potem, ko zmanjka stroma, nasel bad sectorje da
disku :)

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist