[ LUGOS ] nadgradnja

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Nov 11 22:37:27 CET 1999

Zivjo!

On Thu, 11 Nov 1999, Rocky wrote:

> Problem je sledec: Reboot-am masino in vsatvim CD RH 6.1, nastavim mis in
> tipkovnico. Dobim menu. Izberem Upgrade pa mi masina javi "You don't have any
> Linux partitions. You can't upgrade this system!". Ce izberem Install pa javi
> "An error occurred reading the partition table. Partition table corrupt." Kako
> ugotovim, ce je particija res sesuta.

Nisi napisal ali imas ze delujoc Linux sistem (zaradi upgrade-a predvidevam, da
ze imas Linux namescen).
Bootas v linux in pozenes fdisk /dev/hda (predvidevam da imas tezave s
particijo na prvem IDE disku) in zadeva ti bo javila ce kaj ne "stima".

>  > Imam pa se eno vprasanje: V cem je
> razlika med izbiro instalacije GNOME Workstation in KDE Workstation? >  >

Najbrz v tem da ti namesti GNOME ali KDE namizje in vse programcke ki pac
pripadajo zraven. Ce imas dovolj prostora na disku ti svetujem, da sprobas tako
KDE kot Gnome in sam ugotovis kaj ti je bolj vsec.

KDE:
- Stabilnejsi of Gnoma
- Obstaja Slovenska razlicica (namestis samo kataloge sporocil in potem lahko
preklapljas med jeziki, ni potrebno ponovne namestitve kot je obicaj pri M$-u)

Gnome
- Hitrejsi od KDE
- Imho bolj nastavljiv kot KDE

--