[ LUGOS ] [OFF TOPIC] Stevilo obiskov

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Nov 11 07:07:34 CET 1999

Howdy!

On Wed, 10 Nov 1999, Iztok Polanic wrote:

> Vsi tuji strezniki se hvalijo in hvalijo koliko obiskov imajo na dan (20 pa tja do 100 miljonov obiskov na dan). Mene pa zanima kako je s tem pri nas.
> Ali pri nas sploh obstaja kaksen streznik, kjer na dan pride vsaj okoli 20.000 ljudi?

Nas streznik ima v normalnih mesecih povprecno po 77.000 hitov na dan z
maksimumi okoli 140.000. Prejsnji mesec je en Kekec pobiral eno stran par
noci zapored neprestano in takrat je imel streznik maksimalno 503.000
hitov na dan (s tem da je tisti Kekec pobiral dokument samo 8 ur na dan).

Peace!
  Mkx