[ LUGOS ] [OFF TOPIC] Stevilo obiskov

Janko Mivsek janko.mivsek na eranova.si
Čet Nov 11 12:19:18 CET 1999

Živjo,

Na strežniku http://planid.eranova.si (planinstvo, gorništvo,
alpinizem) si lahko ogledaš statistiko obiskov v realnem času in to
posebej za prvo stran, vse strani, vse zadetke (strani+slike), pa še
število novih ter stalnih obiskovalcev. statistika je po dnevih ter po
urah v dnevih.

Ker se mi zdi, da je to spletno mesto kar dobro obiskano glede na
slovenske internetne razmere, ti je lahko izhodišče za nadalnje
sklepanje.

Statistika na kratko:

	200 - 500 obiskov prve strani dnevno
	1.500 - 3.000 vseh strani dnevno