[ LUGOS ] LILO (začetnik)...

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Sre Nov 10 12:27:58 CET 1999

ja tkole ..
probi ksno boot disketo najdt al pa boot cd ---redhat .. in potem najdi v ksnih
menijih ksn rescue boot al pa kej podobnega ...
ce pa ne pa probi nekako v shell pridt na cd.-ju   in napis temu podobno :
mount root=/dev/hda1 ali 2  .. ce mas na prvem disku .. in skratka ko se bos
logiral pozen lilo .. to bi moglo delat.

malo se poigraj ...

lp,
Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist