[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_LILO_(začetnik)...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Nov 10 12:20:46 CET 1999

On Wed, Nov 10, 1999 at 12:14:54PM +0200, matjaz.prtenjak na kovinotehna.si wrote:

> Če vstavim RedHat CD mi začne linux instalirati, a tega nočem ker JE ŽE
> INSTALIRAN!!
> Tudi če iz CD-ja preko DOS-a (z rawrite) naredim boot disketo in sistem
> dvignem iz diskete mi zopet želi instalirati Linux (enako kot iz CD-ja).

Sicer nisem redhatovec, a moralo bi iti nekako takole:

Na CD-ju najdes rescue disketo (rescue.img ali kaj podobnega) in tiso
das na disketo. Potem zbootas s tistim in mu kot root particijo das
tisto, na kateri mas instaliran linux, naprimer:

rescue root=/dev/hda2

> Če mi prosim lahko pomagate:
> 1. Kako naj pridem do linux-a (kako naj ga poženem)?
> 2. Ko mi ga bo uspelo pognati, kaj moram narediti da mi bo zopet instaliral
> LILO?

Ko se ti Linux zboota (z rescue diskete bo vzel le kernel, ostalo bo kot
bi ga pognal z diska), samo pozenes LILO. Potem bi sistem moral delati.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I'm easy to please as long as I get my way.

Dodatne informacije o seznamu Starilist