[ LUGOS ] LILO (za?etnik)...

Rok Pintar rokp na news.reproms.si
Sre Nov 10 13:10:36 CET 1999

> Tudi ?e iz CD-ja preko DOS-a (z rawrite) naredim boot disketo in sistem
> dvignem iz diskete mi zopet ?eli instalirati Linux (enako kot iz CD-ja).
> 1. Kako naj pridem do linux-a (kako naj ga po?enem)?

Ne vem sicer, kaksno boot disketo ima Red Hat, ampak ponavadi je nekako
takole:

ko dobis prompt (se preden se dejansko zacne nalagati kernel), vpises
linux root=/dev/hda3
(ce si linux instaliral na /dev/hda3, sicer pac napisi tisto particijo,
kamor si ga instaliral). Namesto linux je lahko tudi kaksen rescue ali kaj
podobnega (verjetno s tipko TAB dobis moznosti).

> 2. Ko mi ga bo uspelo pognati, kaj moram narediti da mi bo zopet instaliral
> LILO?

Ko bos prisel skozi fazo iz tocke 1., se logiraj kot root in pozeni lilo.
To naj bi bilo vse. Ti bo pa verjetno kdo natacneje pomagal, ker so te
stvari (boot disketa) dokaj vezane na distribucijo, ki jo uporabljas.
ROK

Dodatne informacije o seznamu Starilist