[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Nov 2 03:07:36 CET 1999

Yo!

On Tue, 2 Nov 1999, Boris Benko wrote:

> Hmmm... To potem pomeni, da si kvecjemu prisel do faze, da server zazna,
> da se client hoce bootati.

Ja, zgleda že tako :) V log se izpiše:

in.bootpd[1510]: sending reply (with RFC1048 options)
in.bootpd[1510]: setarp 192.168.2.3 - 00:00:1B:21:89:ED

...ampak meni se zdi da ta reply nikoli ne zapusti serverja. Torej treba
je nekako zvedet zakaj ne pošlje replay-a...

> A imas bootanje preko WANa (t.j. vmes je se kaksna mreza) ali LANa?
> Preveri hardversko adreso kartice.
> Nekje sem zaznal problem z bootpd-jem, da kernel v redu ne procesira
> broadcast paketov, ce ima dva etherneta (vec portov?)... Bil je naveden
> workaround.

Hehe :) Ne, vse je v isti "kleti" na istem "štriku".

Hw naslova nimam kaj preverjat, ker ga je že bootpd preveril in to ene
tristodevetinsedemdesetkrat (vse je razvidno iz log-a)...

> Jaz uporabljam namesto bootpd dhcpd, ki se dobi na http://www.isc.org in
> recem lahko samo, da bootanje/IP adrese delajo za nekje 100 clientov.
> Ce mislis, da imas cas poskusiti se z dhcpd, potem poskusi s tem.

Vidim da mi hočeš pomagat, vendar za enkrat še nikamor nisva prišla. Malo
bom še pogledal zadevo in če ne bo šlo bom vse skupaj pustil in se potem
kasneje lotil dhcpd-ja. Edina prednost te zadeve (bootpd/tftpd) trenutno
je, da imam ta boot PROM. Ko se bom lotil dhcpd-ja bom rabil drugega :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist