[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Nov 2 01:44:54 CET 1999

> V glavnem bootpd zazna request to se vidi iz log-a. Iz tcpdump-a se vidi
> samo kako terminal posilja "Cry for help" paketke po celi mreži se pravi
> iz 0.0.0.0.bootpc na 255.255.255.255.bootps in doda se xid s svojim hw
> naslovom...

Hmmm... To potem pomeni, da si kvecjemu prisel do faze, da server zazna,
da se client hoce bootati.

A imas bootanje preko WANa (t.j. vmes je se kaksna mreza) ali LANa?
Preveri hardversko adreso kartice.
Nekje sem zaznal problem z bootpd-jem, da kernel v redu ne procesira
broadcast paketov, ce ima dva etherneta (vec portov?)... Bil je naveden
workaround.

Jaz uporabljam namesto bootpd dhcpd, ki se dobi na http://www.isc.org in
recem lahko samo, da bootanje/IP adrese delajo za nekje 100 clientov.
Ce mislis, da imas cas poskusiti se z dhcpd, potem poskusi s tem.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676