[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Nov 2 09:48:07 CET 1999

> Vidim da mi hočeš pomagat, vendar za enkrat še nikamor nisva prišla. Malo
> bom še pogledal zadevo in če ne bo šlo bom vse skupaj pustil in se potem
> kasneje lotil dhcpd-ja. Edina prednost te zadeve (bootpd/tftpd) trenutno
> je, da imam ta boot PROM. Ko se bom lotil dhcpd-ja bom rabil drugega :)

Boot PROM nima veze z DHCPjem. DHCP je nadgradnja bootp protokola in tvoj boot
prom bi moral delati tudi z DHCPjem. Edino to je, da meni DHCP dela ok, tudi
preko wana, kot preko lana.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist