[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Nov 2 00:57:32 CET 1999

Yo!

On Mon, 1 Nov 1999, Boris Benko wrote:

> Se enkrat ti bom rekel, da preveri tisti "/". Preveri z tcpdumpom, ne
> to, kar pise v konfiguraciji.
> Z tcpdumpom se lepo vidi, a datoteka gre preko ali bootpd zazna request,
> vendar noce dati datoteke.

Saj sem ti povedal da sem tisti / preveril. Poizkusil sem sledeče
variante v etc/bootptab-u:

:bf=bootimage:			 ->	napiše v log /bootimage
:hd=/tftpboot:bf=bootimage:	 ->	napiše v log /tftpboot/bootimage
:td=/tftpboot:bf=bootimage:	 ->	napiše v log /bootimage
:td=/tftpboot:hd=bootfiles:bf=bootimage: -> napiše /bootfiles/bootimage

Sploh pa to nima nobene veze z mojim problemom. Gre zato, da očitno s
serverja ne gre noben reply na terminal, ne vem pa zakaj.

V glavnem bootpd zazna request to se vidi iz log-a. Iz tcpdump-a se vidi
samo kako terminal posilja "Cry for help" paketke po celi mreži se pravi
iz 0.0.0.0.bootpc na 255.255.255.255.bootps in doda se xid s svojim hw
naslovom...

To se ponavlja!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist