[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Nov 1 23:20:49 CET 1999

Blaz Podrzaj wrote:
> Requesti jasno da prihajajo s terminala na server in tudi bootpd jih vidi
> in prepozna, samo potem se nič ne zgodi. V tem je problem.

Glede na to, da si tako nestrpen do vseh odgovorov, ki so ti bili
dani...

Se enkrat ti bom rekel, da preveri tisti "/". Preveri z tcpdumpom, ne
to, kar pise v konfiguraciji.
Z tcpdumpom se lepo vidi, a datoteka gre preko ali bootpd zazna request,
vendar noce dati datoteke.

In ce se load zgodi, t.j. datoteka se pretoci preko, kar se z tcpdumpom
lepo vidi, potem je naslednje vprasanje, zakaj se kernel noce zagnati...

Torej lepo analiziraj problem, kot sem ti rekel... z tcpdumpom, kjer se
lepo vidi, kaj se dogaja.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676