[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Pon Nov 22 09:51:10 CET 1999

On Mon, Nov 22, 1999 at 07:42:46AM +0100, Polz of the SBT wrote:
> Ce bi kdo koncno razvil tak programcek, bi lahko tisti, ki imajo
> na karticah TV izhode, svoje videokasete uporabljali namesto tracnih
> enot.

Pred priblizno stirimi leti je ena raziskovalna naloga implementirala
eno tako kartico. Na 3 urno VHS kaseto je spravila nekaj nad 2G podatkov,
kar je bilo za tiste case *whoaaa* veliko, se posebej glede na ceno
medija.

Torej, da se. Ce bo kdo to delal, naj mi pove :)

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist