[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Nov 22 10:59:42 CET 1999

On Mon, 22 Nov 1999, Jure Koren wrote:

>Pred priblizno stirimi leti je ena raziskovalna naloga implementirala
>eno tako kartico. Na 3 urno VHS kaseto je spravila nekaj nad 2G podatkov,
>kar je bilo za tiste case *whoaaa* veliko, se posebej glede na ceno
>medija.
>
>Torej, da se. Ce bo kdo to delal, naj mi pove :)

FYI, za amigo si imel video backup ze pred.. hmm.. skoraj 10 leti?
(komercialno, na raznih doc-diskih pa si lahko nasel tudi dokumentacijo in
sheme za lastno izdelavo - stroski izdelave vmesnika so bili takrat okoli
50 dem)

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist