[ LUGOS ] Prenos podatkov preko TV signala

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Nov 22 07:42:46 CET 1999

> Prav tako me zanima, kako bi ti tehnicno naredil
> poceni in preprost vmesnik.

A mi lahko kdo zrihta TV kartico in TV vmesnik ?

Ideja namrec SPLOH ni slaba.
Zadeve bi se lahko lotili tako, da bi Nekdo(tm) spisal program,
ki bi slikice, ki jih lahko zajemas na TV kartici, predeloval nazaj v
 podatke. Problemi nastanejo zaradi suma in zaradi pocasnosti
vecine TV kartic.

A lahko kdo, ki ima kako pod Linuxom delujoco TV kartico, preveri,
s kaksno hitrostjo lahko bere slikice ?

Ce bi kdo koncno razvil tak programcek, bi lahko tisti, ki imajo
na karticah TV izhode, svoje videokasete uporabljali namesto tracnih
enot.

Dodatne informacije o seznamu Starilist